Markkinat on käyty! Hengissä selvisin, vaikka minuun iskikin ihan helvetillinen päänsärky juuri kun aloin lastata myyntipöytääni. Pöljä kun olin, en ollut osannut varautua särkylääkkeellä, en edes vesipulloa ottanut mukaani. Ei tullut mieleenkään, että päänsärky johtuikin lähestyvästä myrskystä. Vasta nyt aamulla luin lehdestä, että Helsingissä oli ukkostanutkin. No, eipä ihme sitten, että särki! En osannut näin talviaikaan yhdistää sitä ukkoseen. Pääni on ilmapuntari.
  Ensikertalaisena markkinakävijänä olen kyllä ihan tyytyväinen lopputulokseen. Sain hyviä vihjeitä, mihin kannattaa seuraavalla kerralla keskittää. Myin mm. kaikki vääntämäni minivispilät kahta lukuunottamatta loppuun (ne kaksi olivat liian isoja :). Munakennosohvia olisi mennyt enemmänkin kuin ne muutamat mitä minulla oli. Myös keräilemäni vanhat Lundby-huonekalusetit tekivät kauppansa liukkaasti, kotiin viemiseksi jäivät vain muoviset keltaiset keittiökalusteet, joita kukaan ei huolinut. Ihan kaikkea ei sentään tarvinnut takaisin kantaa, mutta paluukuormassa olivat sitten Jaakon lohikäärme ja minun Noroini sekä Vihervaaran Anna. Olin illalla niin poikki, väsynyt ja takki tyhjänä, etten jaksanut katsastaa markkinoilla ottamiani kuvia, mutta yritän saada ne tänne tänään.
  Oli kivaa! Ensi vuonna uudestaan! Luulisin...